fresh news!

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ!!!!!!!


ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ!!!!!!!

2 τυχεροί θα κερδίσουν απο μια τσαντούλα με δυό πραγματάκια μέσα :

Η τσαντούλα του captain sharky θα περιέχει το καινούργιο βιβλίο του Ευγένιου Τριβιζά "ΤΣΙΜΠΙΤΣΟΥΞ ΚΑΙ ΤΣΙΜΠΙΝΕΛΑ" και τον ωραίο χάρακα σπαθί του captain sharky!!!!


Και η τσαντούλα της Lillifee θα περιέχει το καινούργιο βιβλίο του Ευγένιου Τριβιζά "ΤΣΙΜΠΙΤΣΟΥΞ ΚΑΙ ΤΣΙΜΠΙΝΕΛΑ" και ένα ωραίο παζλάκι της Lillifee!!


ΟΡΟΙ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ:
Κάντε share το post 
Κάντε like στην σελίδα μας
Κάντε ένα σχόλιο κάτω απο αυτό το post 

Σας ευχόμαστε καλή επιτυχία !!!!!
Οι νικητές του διαγωνισμού θα ανακοινωθούν την επόμενη Δευτέρα 23 Ιανούαρίου 2017!!!!

FACEBOOK COMMENT

21 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε πολύ
    Το αγόρι μου θα ξετρελαθει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα!! Τέλειο δώρο! <3 <3 Ευχαριστούμε πολύ για τον διαγωνισμό και την προσφορά σας, μας δίνετε μεγάλη χαρά! <3 Εύχομαι να μου χαμογελάσει η τύχη και να κερδίσω!! <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο δωράκι για τα παιδιά μας! Ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σουπερ δωρο!!!
    Ευχαριστουμε πολυ!!!
    Η κορη μου θα χαρει πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φοβερό δώρο ο μικρός μου θα ξετρελαθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφο δώρο !!!!Η μικρή μου θα τρελαθεί με την τσάντα!!!!Δεν πάει πουθενά χωρίς την τσαντα της!!!!Λατρεύει και τα βιβλία και τα παζλ!!!!Σας ευχαριστούμε πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολυ ωραιο δωρο για τη κοριτσαρα μου,θα ξετρελαθειιιιι,μακαρι να κερδισουμε!!Ευχαριστουμε πολυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σούπερ 👍 διαγωνισμος 👍😜 Καταπληκτικό 😍 δώροοοοο 💟Σας ευχαριστούμε πολύ 💕 Καλη επιτυχία 🍀🍀 σε ολους μας 😘😘

    Facebook: Elen Mour

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχα!! Τέλειο δώρο! <3 <3 Ευχαριστούμε πολύ για τον διαγωνισμό και την προσφορά σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπάμε πολυ Τριβιζά και οι τσάντες είναι φανταστικές ❤ Ευχαριστούμε πολύ
    Fb Μαρία Αρίκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπεροχο δωροοο!!

    Ευχαριστούμε πολυυυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΥΠΕΡΟΧΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ ΜΑΡΙΑΛΕΝΑ♥♥♥♥FB=STELLA MALITI

    ΑπάντησηΔιαγραφή